omalrahma

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب اخويه


2 مشترك

    En Åsikt!

    Hind
    Hind
    عضو فعال
    عضو فعال


    الاسد عدد المساهمات : 15
    نقاط : 38
    السٌّمعَة : 10
    تاريخ التسجيل : 09/05/2009
    العمر : 35
    العمل/الترفيه : Student

    En Åsikt! Empty [b]En Åsikt![/b]

    مُساهمة  Hind الخميس مايو 28, 2009 1:49 pm

    Hejsan Hejsan!
    först av allt vill jag fråga att allt är bra med alla? ;] PERFEKT!
    sen så vill jag säga att sidan ser riktigt bra ut nu! jag gillar den blåa bakgrunden! ger en lugnande känsla=)Mycket bra gjort Arkan! Mr. President pirat


    och nu ska jag ta och lägga upp min åsikt gällande hemsidan här.. jag tycker att ni lägger upp för mycket oviktiga saker. är det meningen att ni ska göra det? kanske jag som har missuppfattat det hela.. nu loggade jag in och där fanns det 132 nya rubriker sen min sista inloggning.. orkar alla läsa allt? jag vet iaf att det inte är bara jag som blir irriterad. Det slutar med att man inte orkar logga in, och kanske till och med missar viktig information...

    Skulle det inte vara trevligare o försöka hålla oss till ämnet? alltså saker om vårt akhawia .. ist för att lägga upp bilder på barcelona och låtar på kathem al saher.. (det var bara ett exempel)

    aah det var bara det Razz jag vet att ni inte kommer förstå det här helt men vi låter Carlos tongue översätta, OM det är så att ni VILL förstå vad som står.

    /hind.
    Carlos__
    Carlos__
    مشرف عام
    مشرف عام


    القوس عدد المساهمات : 131
    نقاط : 225
    السٌّمعَة : 39
    تاريخ التسجيل : 12/05/2009
    العمر : 113
    الموقع : In Your Heart <3
    العمل/الترفيه : PC

    En Åsikt! Empty رد: En Åsikt!

    مُساهمة  Carlos__ الخميس مايو 28, 2009 2:13 pm

    Hejsan Hind..

    Det var faktiskt bra sagt av dig..jag har redan tagit upp detta med andra moderaterna och med Arkan..så ingen kan ladda upp nya videon o låtar osv..man ska hålla sig som du sa till ämnen som finns på sidan..så vi kommer att fixa till de här mera lite senare..

    tack för din guldvärda åsikt o hoppas att du o alla andra kommer med nya åsikter o ideer gällande sidan..tack igen Hind..

    //Carlos__

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 9:19 pm